"Wiedza, praktyka i certyfikowani Trenerzy Biznesu ! W BH Usługi Administracyjne nie walimy ściemy. Umiemy przekazywać wiedzę i doświadczenie o pracy w Call Center. Od 10 lat zajmujemy się telefoniczną obsługą klienta a zarządzane przez nas projekty odnoszą ogromne sukcesy rynkowe. "
Bartłomiej Owczarski - CEO
Profesjonalne szkolenia dla konsultantów call center – rozwijaj umiejętności swojego Zespołu!
1200 PLN
Konsultacje indywidualne pomagają w rozwoju umiejętności i wiedzy.
950 PLN
Materiały szkoleniowe są niezbędne do efektywnego przyswajania wiedzy.
5000 PLN
Szkolenia Specjalistyczne to zaawansowane kursy dla profesjonalistów w branży.
2500 PLN
Warsztaty Doskonalące - kilkuetapowe szkolenie rozwijające umiejętności i wiedzę w teorii oraz w praktyce
1600 PLN
Wstępne Szkolenia to program wprowadzający do podstawowych zagadnień tematycznych, dotyczących pracy z klientem przez telefon
Oferujemy dopasowane programy szkoleniowe do potrzeb firmy, przeprowadzając wcześniejszy audyt.
Skierowane na rozwijanie umiejętności miękkich.
Szkolenia te pomagają nowym pracownikom szybko wdrożyć się do pracy.
"Call Center Czyli Telemarketing w Praktyce" to książka, którą powinien przeczytać każdy, kto zajmuje się telefoniczną obsługą klienta. Teoria i praktyka, case study oraz prawdziwe historie z życia konsultantów, zamknięte w ponad 100 stronicowy (A4) poradnik, dostępny w formacie PDF.
950 PLN
Masz pytania ? Zadzwoń pod numer 573-135-105
Masz pytania ? Zadzwoń pod 573-135-105
Masz pytania ? Zadzwoń pod 573-135-105
Masz pytania ?
Zadzwoń i dowiedz się więcej:
573-135-105
A website created in the WebWave ai website builder.